ELT ELT .

ELT

آموزش آیلتس در قزوین

آموزش  آیلتس در قزوین  – هدف اصلی از دوره های آموزشی آیلتس. در مرکز آموزش حرفه ای آیلتس آشنایی و آماده سازی متقاضیان آزمون آیلتس. در مدت زمان کوتاه است. به طوری که هر متقاضی با هر دانش و مهارت زبانی می تواند. در یک دوره خاص نمره مورد نظر را کسب کند.

مخاطبان کلاس های آیلتس عمدتاً متقاضیان تحصیل در خارج از کشور،. مهاجران به کشورهای انگلیسی زبان، داوطلبان آزمون های دکتری داخلی و متخصصانی در رشته های مختلف هستند. که قصد شرکت در دوره های تخصصی بین المللی در خارج از ایران را دارند.

 

انواع کلاس های آموزش آیلتس
آموزش آیلتس در قزوین|انواع آموزش آیلتس در قزوین 

کلاس های آیلتس در موسسه در سه بخش Post-IELTS ، IELTS و Pre-IELTS برگزار می شود.

دوره های قبل از آیلتس در 5 ترم 20 جلسه ای برگزار می شود. ما عملا به دوره پیش از آیلتس اعتقادی نداریم. و به نظر ما برای کلاسهای آمادگی آیلتس در قزوین شما. باید ابتدا در کلاسهای جنرال ما شرکت کنید. که هزینه بسیار پایین تری دارند و بعد از تعیین سطح باید سراغ کلاسهای اصلی آیلتس بروید.

سپس دوره آیلتس که شامل سه سطح Bridging ، Developing و Expanding است،. در آن فراگیران آیلتس با توجه به نمره کسب شده در آزمون Mock IELTS. و مانند دوره های Pre-IELTS در یکی از این سطوح به یادگیری ادامه می دهند.

دوره Post-IELTS متشکل از 4 دوره 10 جلسه ای است. که به طور مستقل و در آمادگی برای آزمون مربوطه روی یک مهارت زبان (شنیدن، خواندن، گفتار و نوشتن) تمرکز دارند.

 

 

کلاس  Pre-IELTS
 

آموزش آیلتس در قزوین|انواع آموزش آیلتس در قزوین 

 

این قسمت از دوره آیلتس برای کسانی است. که نیاز به شرکت در آزمون آیلتس دارند. اما به دلیل ضعف زبان هنوز قادر به شرکت در کلاس های آمادگی آیلتس نیستند.

این گروه از زبان آموزان پس از گذراندن. سطح ویژه در یکی از شرایط بخش Pre-IELTS قرار می گیرند.

این بخش علاوه بر تقویت مهارت های زبانی، به طور ضمنی و مستمر فراگیران. را با آزمون و نوع زبان مورد نیاز برای قبولی در آزمون آشنا می کند. و در واقع اهداف دوگانه ای دارد.

کلاسهای PRE-IELTS در واقع همان کلاسهای آموزش زبان عمومی (General English) می باشد. که هزینه آنها نصف و گاه تا یک‍‌چهارم هزینه کلاسهای تخصصی آیلتس است. این دوره می تواند متشکل از 4 دوره 10 جلسه ای باشد. که به طور مستقل و در آمادگی برای آزمون مربوطه روی هر یک از مهارتهای زبان تمرکز دارد.

در این بخش، از یک سری کتابهای بسیار مفید و شناخته شده قبل از آیلتس، Headway Starter در دو ترم اول. و کتابهای Mindset، واژگان کاربردی انگلیسی، Grammar in Use در سه ترم بعدی استفاده می شود.

در پایان دوره، دانش آموزان در آزمون آیلتس شرکت می کنند. و بر اساس نمرات کسب شده در کلاس های Bridging ، Developing و Expanding ، مسیر یادگیری خود را ادامه می دهند.

نکته: در موسسه ما به این کلاسها، کلاسهای عمومی می گوییم. و همانطور که گفتیم هزینه آن بسیار پایین تر از هزینه کلاس تخصصی آیلتس است.

پس برای کاهش هزینه های خود حتما ابتدا باید تعیین سطح شوید و سپس کلاس مناسب سطح شما با مشاوره با کارشناسان ما برای شما انتخاب شود.

برای تعیین سطح و مشاوره رایگان همین الان با ما تماس بگیرید:

09020478981

کلاس آموزشی آیلتس در قزوین
 

آموزش آیلتس در قزوین|انواع آموزش آیلتس در قزوین 

 

کلاس آیلتس از سه سطح Bridging ، Developing و Expanding تشکیل شده است. که دانشجویان با توجه به نمره کسب شده در آزمون آیلتس. در یکی از این مقاطع به فراگیری آن ادامه می دهند.

 

Bridging
دانشجویانی که در آزمون MOCK نمره 4 می گیرند،. می توانند از این سطح شروع کنند.

 

Mindset1 + دستور زبان برای آیلتس + کتاب واژگان برای آیلتس. در این سطح زبان آموزش داده می شود.

 

Developing
در این سطح زبان آموزانی که در آزمون MOCK نمره 5 می گیرند می توانند ثبت نام کنند.

 

Mindset2 + دستور زبان برای آیلتس + واژگان برای کتاب آیلتس در این سطح آموزش داده می شود.

 

Expanding
زبان آموزانی که در آزمون MOCK IELTS نمره 6 می گیرند. می توانند از این سطح به یادگیری زبان ادامه دهند.

 

در این دوره، دستور زبان Mindset3 + برای آیلتس + کتاب های واژگان برای آیلتس آموزش داده می شود.

 

آزمون آزمایشی آیلتس (MOCK IELTS)
آموزش آیلتس در قزوین|انواع آموزش آیلتس در قزوین 

 

آزمون آزمایشی آیلتس که به آن آزمون IELTS MOCK نیز گفته می شود،. نمونه ای شبیه سازی شده از آزمون آیلتس است که امکان اندازه گیری دقیق نمرات. را در آزمون استاندارد بدون دردسر ثبت نام در آزمون رسمی آیلتس با هزینه بسیار کم فراهم می کند.

 

تمام تلاش دپارتمان آزمون های بین المللی ما این است. که آزمون های آیلتس این مرکز را با در نظر گرفتن تمام مراحل اصلی آزمون. مانند پر کردن پاسخ ها، دستورالعمل های روز آزمون، شماره برنامه و سایر جزئیات برگزار کند. یک آزمون آیلتس واقعی داشته باشید.

فوناتیم اولین و تنها مرکز برگزاری آزمون آزمایشی آیلتس در استان و شهر قزوین می باشد. این آزمون توسط اگزمینر رسمی مرکز IDP کشور تایلند برگزار می شود. 

اعلام نتایج تنها پس از دو روز کاری: شما می توانید. نتایج آزمون را به سرعت و پس از دو روز کاری با نظر آزمونگر دریافت کنید. امتیازات شما در این چهار مهارت برای شما ایمیل می شود. همچنین می توانید با حضور در مرکز، آزمون تحلیلی و گواهینامه آیلتس خود را دریافت کنید.

نتایج آزمونهای تحلیلی و تحلیلی خاص در میزان بازخورد متفاوت است.

متن تحلیلی مشابه متن آزمون آیلتس است، با این تفاوت که شامل متن بخش شفاهی و کتبی است.

در کارنامه تحلیلی ویژه، شرکت کنندگان اطلاعات آزمون خود را با جزئیات بیشتری کسب می کنند.

متن تحلیل شامل توصیه های آزمونگران برای هر معیار آزمون نیز می باشد.

 

 

لینک منبع : سایت ترجمه متن ومقاله فنوناتیم

 

 


برچسب: آزمون آیلتس"آموزش آیلتس"آموزش آیلتس در قزوین،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۶:۱۰ توسط:Amir baziyar موضوع: نظرات (0)